Werken bij het Kinderboekenmuseum

Werken in een inspirerende omgeving? Wil jij een breed publiek enthousiast maken voor verhalen? Dan is werken in het Kinderboekenmuseum / Literatuurmuseum wellicht wat voor jou. De organisatie wil de kracht en de rijkdom van het Nederlandse literaire erfgoed zichtbaar te maken. Het ontdekken, beleven en maken van literaire verhalen is de rode draad voor de museale programmering.

Vacatures

Het Kinderboekenmuseum zoekt vrijwilligers educatie, lees hier meer over de vacature.
Het Kinderboekenmuseum zoekt door het groeiend aantal bezoekers ook vrijwilligers publieksbegeleiding, lees hier meer over de vacature.

Stages

Op zoek naar een bijzondere stage? Het Kinderboekenmuseum heeft (beperkt)  diverse stagemogelijkheden voor studenten.

Meer weten? Mail naar info@kinderboekenmuseum.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Open sollicitaties

Open sollicitaties nemen wij niet in behandeling.